מניחושים לחיזוי ביקושים – הדור הבא

שיטות הדור הבא לחיזוי ביקושים מחוללות מהפכה באופן שבו עסקים חוזים ומגיבים לדרישות השוק. על ידי ניצול היכולת של חיזוי הסתברות, למידת מכונה וחיישני ביקושים, חברות יכולות לפענח תנודתיות בעולם של חוסר וודאות בצורה יעילה יותר מאי פעם. גישה זו מאפשרת יצירה אוטומטית של תחזיות ביקוש אמינות על ידי ניתוח משתני ביקוש מרובים, ומפחיתה משמעותית את התנודתיות והסיכון בביקוש.

בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של +SO99 מבית ToolsGroup, עסקים יכולים להאיץ את זמני התגובה שלהם לשינוי בביקוש, באמצעות חיישני ביקושים מבוססי למידת מכונה ו- AI. הטכנולוגיה מאפשרת לעדכן תחזיות באופן מיידי ובהתאם למגמות קצרות טווח על ידי שילוב מגוון רחב של נתונים, כולל נתוני מכר SELL-IN  ונתוני ה-SELL-OUT, ובכך למזער את העיכובים בשרשרת האספקה.

יותר מכך, היכולת לייצר תמהיל מלאי חכם ואפקטיבי יותר הופכת לאפשרית להשגה. מודלים מתוחכמים  שפותחו על ידי ToolsGroup מאפשרים לעסקים לתכנן ולהבטיח רמות שירות גבוהות ביתר ביטחון. 

חיזוי המבוסס על הסתברות מסייע בהבנת דפוסי ביקוש לפריטים שונים, ומאפשר שמירה על רמות שירות אגרסיביות עם מלאי מינימלי. גישה זו מבטיחה את התמהיל האופטימלי של מלאי על פני שרשרת האספקה, תוך עמידה ברמות השירות המתוכננות.

המדריך "ארבעה צעדים לחיזוי מהדור הבא"

המדריך "ארבעה צעדים לחיזוי מהדור הבא" מפרט את הגישה מקיפה לשיפור יכולות החיזוי, כולל את ארבעת השלבים:

  • הבנת תנודתיות בביקוש: זיהוי הגורמים השונים הגורמים לתנודות בביקוש.
  • הטמעת אנליטיקה מתקדמת: ניצול למידת מכונה וטכנולוגיות מתקדמות אחרות לניתוח תנודות בביקוש.
  •  שיפור דיוק התחזית: יישום טכניקות ומודלים מתוחכמים לשיפור דיוק התחזיות.
  •  שילוב תהליכים עסקיים: הבטחה שתהליך החיזוי משולב היטב עם פעולות עסקיות אחרות ליעילות מיטבית.

שלבים אלה מייצגים מסגרת אסטרטגית לעסקים שמטרתם למנף את טכנולוגיות הדור הבא לחיזוי ביקוש מדויק, דינמי ומגיב יותר. גישה זו מאפשרת תחזית טובה יותר של צרכי השוק, אופטימיזציה של רמות המלאי ושיפור ביצועי שרשרת האספקה ​​הכוללים.

להורדת המסמך השאירו פרטים בטופס >>

https://www.toolsgroup.com/wp-content/uploads/2020/08/EB_EN_Four-Steps-to-Next-Gen-Forecasting.pdf

אודות קבוצת רסנר

קבוצת רסנר מסייעת לארגונים בישראל להתמודד עם חוסר וודאות בביקושים ואופטימיזציה של שרשרת אספקה. כך לדוגמא, בחברת לובינסקי, המנהלת 20,000 SKU, היא סייעה לחברה להתמודד, ולייצר תכנון ברמה מדעית של כל פריט, כאשר קיים שוני מהותי בין פריטים מהירים ואיטיים. באמצעות באמצעות תוכנה לניהול מלאי SO99+  החברה הקטינה מלאי ב- 25% ולחסוך כבר בשנה הראשונה 1.5 מיליון אירו. 

לקריאת סיפור הלקוח המלא

SO99+ מהווה פתרון חדשני לניהול צפי הביקושים והמלאי בשרשרת האספקה, המאפשר לעסקים לנתח בצורה מדויקת ואפקטיבית את הביקוש ולהגיב במהירות לשינויים בשוק. בעזרת טכנולוגיית למידת מכונה מתקדמת וניתוח סבירות, SO99+ מספק תחזיות ביקוש יציבות ומדויקות, מקטין את סיכוני הביקוש ומאפשר אופטימיזציה של המלאי. הפתרון משלב גישה אדפטיבית שמתאימה את עצמה אוטומטית לנתוני הביקוש המשתנים, מה שמבטיח רמות שירות גבוהות יותר עם מינימום מלאי.

מוזמנים לשתף
אמנון רסנר
אמנון רסנר

בעלים ומנכ''ל של רסנר תוכנות לוגיסטיות

תוכן עניינים
דברו איתנו עוד היום
למאמרים נוספים

תפריט נגישות