להגיע למצוינות ניהול מלאי במערכת SAP: העוצמה של SO99+

בשוק המתאפיין בחוסר וודאות ושינויים מהירים, ארגונים נמצאים בחיפוש מתמיד אחר פתרונות שיאפשרו להם להגיע למצוינות בניהול שרשרת האספקה שלהם, לחסוך בעלויות תוך שמירה על רמות שירות, ולזכות ביתרון משמעותי על פני המתחרים.

פתרון חשוב אחד לאופטימיזציה של שרשרת האספקה עוסק בניהול דינאמי ומדויק של מלאי בארגון, מרכיב קריטי שיכול להשפיע באופן משמעותי על יכולתה של חברה לעמוד בדרישות הלקוחות, לנהל עלויות ולהישאר תחרותי. תוכנת SO99+ מבית ToolsGroup, בשילוב יכולות התכנון והאופטימיזציה המתקדמת SAP APO ,מספק דרך אפקטיבית להתגברות על אתגרי ניהול מלאי נפוצים ומייצר את היתרונות המבוקשים.

ניהול מלאי ברמה מדעית

SO99+ של ToolsGroup מהווה כלי לשדרוג עוצמתי של -SAP APO תוך מינוף טכנולוגיות ניתוח מתקדמות ולמידת מכונה כדי לאפשר חיזוי מדויק של ביקושים ואופטימיזציית מלאי. סינרגיה זו בין שני הפתרונות מאפשרת לעסקים להגיע להבנה מדויקת יותר של הביקוש העתידי, מה שמוביל לשיפור רמות השירות ותמהיל מלאי יעיל יותר. המפתח טמון ביכולת של SO99+ לעבד ולנתח כמויות עצומות של נתונים, תוך זיהוי של תנודתיות בביקוש והמורכבות של שרשראות אספקה מודרניות.

הוספת SO99+ לחברות המתבססות כיום על SAP APO אינה מייתרת מערכות או תהליכים קיימים. מדובר בהעצמה וחיזוק. פתרון SO99+ משתלב בצורה חלקה עם SAP APO ומספק שכבת מודיעין המעשירה את היכולות החזקות ממילא של SAP.

היתרונות של שילוב תוכנת SO99+ בתהליכי ניהול המלאי של SAP הם מרובים. ארגונים יכולים לצפות להחזר מהיר על ההשקעה, המתבטא באמצעות צמצום מלאי מלאי ועודף מלאי, רמות מלאי מיטביות ושיפור שביעות רצון הלקוחות. יתר על כן, יכולות הניבוי של הפתרון מאפשרות לחברות להיות זריזות יותר ולהגיב לשינויים בשוק, מה שמבטיח שהן יכולות להתאים את האסטרטגיות שלהן בזמן אמת כדי להפחית סיכונים ולנצל הזדמנויות.

ניתן לסכם את היתרונות המרכזיים של SO99+ תחת 3 פרמטרים מרכזיים:
התמודדות עם חוסר ודאות בביקושים: החיזוי המתקדם של SO99+ משלב מודלים של הסתברות ולמידת מכונה AI כדי לעבד יחדיו משתנים מרובים של הביקוש ולייצר תחזיות אמינות יותר. גישה חדשנית זו, המתמקדת בהתנהגות הביקושים ולא בנתונים היסטוריים בלבד, מפחיתה את התנודתיות והסיכון על ידי הבחנה בין אותות לשינוי בביקושים המתרחשים בפועל לבין רעש בנתונים.

האצת זמן התגובה: SO99+ משכלל את החיזוי באמצעות חיישני ביקושים – טכניקה המבוססת על לימוד מכונה המתמודדת בזמן מהיר עם מגמות קצרות טווח. ניתן לצאת לדרך עם חיזוי לטווח קצר עם עם נתוני sell-in, ולהתפתח עם שילוב נתוני sell-out ונתונים חיצוניים רלוונטיים אחרים. מתודולוגיה זו מבטיחה תגובה מיידית לשינויים בשוק, ומשפרת את הזריזות בתגובה של שרשרת האספקה.

אופטימיזציה של תמהיל המלאי: באמצעות חיזוי מדויק, מודל המלאי של SO99+ מקל על תכנון אסטרטגי של תמהיל המלאי. הוא מאפשר הבנה מעמיקה של דפוסי ביקוש בקטגוריות מוצרים שונות, ומאפשר להשיג רמות שירות גבוהות עם מלאי אופטימלי. גישה אדפטיבית זו מבטיחה מלאי מאוזן לאורך שרשרת האספקה, ועומדת ביעילות בציפיות השירות.

Rasner, הנציגה של ToolsGroup בישראל, איפשרה לארגונים להשיג חסכון משמעותי באמצעות הכלי המתקדם. כך לדוגמא, רשת Sabon, במהלך התרחבות אולטרה מהירה של הרשת בעולם, הצליחה לשפר את אחוז הזמינות של המלאי מ- 88% ל-98% , תוך שהיא מפחיתה את המלאי ב- 20%. היא גם חתכה את כמות המשלוחים האוויריים והיקרים לאסיה ב- 50%. קראו כאן את סיפור הלקוח המלא >>

השילוב של SAP APO ו-SO99+ של ToolsGroup מציע יתרון אסטרטגי לעסקים המעוניינים לשפר את שיטות ניהול המלאי שלהם. על ידי אימוץ גישה משולבת זו, חברות יכולות לנצל את מלוא הפוטנציאל של שרשרת האספקה שלהן, ולהבטיח שהן מצוידות היטב לעמוד באתגרים של נוף השוק המודרני. ככל שרשתות האספקה הופכות מורכבות יותר ויותר והסביבה העסקית תנודתית יותר, כך החשיבות של מינוף טכנולוגיות מתקדמות כמו SO99+ כדי לשמור על מצוינות תפעולית.

מוזמנים לשתף
אמנון רסנר
אמנון רסנר

בעלים ומנכ''ל של רסנר תוכנות לוגיסטיות

תוכן עניינים
דברו איתנו עוד היום
למאמרים נוספים

תפריט נגישות