לקחת את ניהול המלאי במערכת Priority לרמה חדשה

 

הפעילות העסקית בארץ ובעולם מהירה כיום מתמיד. כדי לעמוד בקצב, ומבלי לפגוע ביעילות הכללית של או בביצועי השירות, חברות חייבות לאמץ אסטרטגיות ניהול מלאי מתקדמות. 

פתרון +SO99 של ToolsGroup מהווה כיום את הרף העליון לטכנולוגיות ניהול מלאי. הוא מספק רמה חדשה של ניהול שרשרת אספקה אל מול היכולות הקיימות שחברות מקבלות במערכת Priority ומערכות ERP  אחרות. עם יכולות לימוד מכונה הוא  מביא את ניהול המלאי לרמה כמעט מדעית לחיזוי מלאי אופטימלי של כל פריט, ואל מול רמת הביצועים הרצויה.
כדי לנהל היקף גדול של מק"טים ופעילות עניפה שכוללת מספר מחסנים, שילוחים בינלאומיים ועוד, יש צורך במערכת מסדר גודל אחר.

פתרון SO99+ בשילוב עם Priority, חוסך בעלויות מלאי ורמת השירות וזאת בזכות חיזוי מדויק, מיזעור חוסר הוודאות, וחסכון בשעות של עבודה של פלאנרים (ויתר הצוות מלווה בשרשרת האספקה), ומפנה זמן לתכנון אסטרטגי יותר וטיפול בחריגים.

יכולות ניהול מלאי

מערכת WMS של Priority מאפשרת ניהול חכם ויעיל של המחסנים באמצעות נראות בזמן אמת ושליטה מלאה. היא כוללת אוטומציה של תהליכי עבודה, מקסום שטח האחסון, צמצום פעולות ידניות ושגיאות אנוש, התייעלות כוח עבודה, ושיפור נראות ומעקב. פונקציונליות זו מספקת שיפור בתהליכי ליקוט, אריזה, שילוח, רענון מלאי, וקליטת מלאי, בנוסף לתמיכה בשימוש במכשירים ניידים, ברקודים ותגי RFID לניהול מלאי מדויק ויעיל​​. עם זאת, המערכת אינה מספקת מודלים מתקדמים לאופטימיזציה של מלאי. 

עוצמה חדשה באינטגרציה

SO99+ פותח כדי להשתלב באופן מלא עם מערכת ה- ERP הקיימת שלכם, כולל Priority, ומספק שכבת בינה מלאכותית המעצימה את ניהול המלאי. האינטגרציה בין המערכות מבטיחה כי התכנון התפעולי מבוסס על מידע עדכני, מדויק, ומספקת תובנות לקבלת החלטות חכמה.

חיזוי מלאי

אחד מהמאפיינים העוצמתיים של SO99+ הוא יכולת חיזוי הביקושים שלו. הוא ממנף טכנולוגיות לימוד מכונה, עם מודלים ייחודיים, כדי לנתח מידע היסטורי ולזהות תבניות ביקושים, ולצפות את הביקוש העתידי ברמת דיוק אדירה. עוצמת החיזוי של SO99+ מאפשרת לעסקים להתאים באופן פרו-אקטיבי את רמות המלאי שלהם, להקטין את הסיכון לחוסר במלאי או לעודפים, ובמקביל לשמור על שביעות רצון הלקוחות.

אופטימיזציה של מלאי


SO99+ לוקח את האופטימיזציה של המלאי לרמה חדשה באמצעות התאמה דינאמית של רמות המלאי, וקביעת נקודות הזמנה בהתאם לביקוש זמן אמת, ותנודתיות באספקה. 

יכולת האופטימיזציה לפי Multi-Echelon (MEIO) לוקחת בחשבון את כל שרשרת האספקה, מהספקים ועד למרכזי הפצה ונקודות מכירה. בכך הפתרון מבטיח מלאי אופטימלי בכל שלב. 

גישה הוליסטית זו ממזערת את עלות ההובלה, ומספקת רמות שירות מרביות, תוך שהיא מביאה  לאיזון המושלם בין רמת ההשקעה במלאי לבין רמות השירות.

ניהול חריגים

בכל שרשרת אספקה שהיא, לא ניתן להימנע מחריגים. כלי ניהול החריגים של  SO99+ מעניק לארגונים את היכולת  לזהות במהירות בעיות ולפתור אותן בשלב מוקדם לפני שהן פוגעות בשורת הרווח. באמצעות יצירת התראות, משתמשים יכולים לזהות חריגות בביקוש או באספקה, ולאפשר פעולה מהירה ויעילה לתיקון.

רסנר מקבוצת אמן – רמות ביצועים חדשות

מאז הוקמה רסנר ב- 1991 היא מספקת, לארגונים מובילים בישראל, מערכות לתמיכה וייעול בשרשרת האספקה. הניסיון העצום של רסנר מאפשר לה לספק פתרון הוליסטי ומותאם לארגון. כשותפה ותיקה של ToolsGroup, קבוצת רסנר קידמה פרויקטים לאופטימיזציה של מלאי ושרשרת אספקה בישראל ובאירופה.

צרו קשר להתאמת הפתרון האופטימלי עבורכם >> 

מוזמנים לשתף
אמנון רסנר
אמנון רסנר

בעלים ומנכ''ל של רסנר תוכנות לוגיסטיות

תוכן עניינים
דברו איתנו עוד היום
למאמרים נוספים

תפריט נגישות