ניהול שרשרת אספקה גלובלית – כשיש יותר מה לפספס יש גם יותר מה לייעל

מורכב ומאתגר לנהל כל שרשרת אספקה גדולה, ומאתגר עוד יותר לנהל שרשרת אספקה גלובלית. יותר מקבלי החלטות, יותר גורמים מעורבים, יותר מלאי, יותר שפות, יותר מרכזים לוגיסטיים. הכל יותר. כתוצאה מכך שיש יותר מה לפספס, יש גם יותר מה לייעל, וכפועל יוצא גם יותר מה להפסיד ויותר מה להרוויח. למעשה – הרבה יותר. אם אתם מנהלים שרשרת אספקה גלובלית, אתם צריכים תוכנה מתקדמת שתאפשר לכם לבצע את הניהול באופן החכם והאפקטיבי ביותר. 

אופרציה בינלאומית = אופרציה מורכבת 

באופן כללי, ארגונים אשר מנהלים שרשרת אספקה גדולה רוצים לייעל ולהדק אותה בשביל לצמצם עלויות הפצה, אחסון ותפעול, למקסם רווחים, לחסוך בכח עבודה ובמאמצים מיותרים ולשמור על רמות שירות אידיאליות ורמות מלאי מינימאליות. 

בתוך כך, ככל ששרשרת האספקה גדולה ורחבה יותר – כך היא גם מורכבת יותר ומציבה בפני הארגונים אתגרים רבים וגדולים יותר. כאשר אנחנו מדברים על שרשרת אספקה גלובלית אנחנו מדברים באופן טבעי על אופרציה גדולה, רחבה ולכן גם מורכבת ומאתגרת, ואופרציה מורכבת = יותר פוטנציאל רווח ויותר פוטנציאל הפסד, וכך גם עולה החשיבות הטמונה באופטימיזציה של שרשרת האספקה. 

שרשרת אספקה גלובלית וגדולה? מערכת SO99+ נכנסת לתמונה

מערכת SO99+ היא פתרון מתקדם לייעול שרשרת אספקה גלובלית מורכבת. מדובר בפתרון המשתרע על-פני תחומים שונים, כגון חיזוי ביקוש, תכנון דינאמי וניהול מלאי , ניהול הרכש והייצור, ובאופן כללי אופטימיזציה של כל שרשרת האספקה מ-א' ועד ת'. 

המערכת מפעילה אלגוריתם אדפטיבי ורב-עוצמה, אשר מנתח כמות גדולה של משתנים וקובע יעד רמת שירות פרטני עבור כל פריט-מחסן, מחשב את יעד המלאי עבור כל פריט ויוצר תחזית ביקוש מהימנה. באמצעותה ניתן להחזיק מלאי מינימאלי ולהבטיח שהכמות הנכונה של המלאי נמצאת במקום הנכון ובזמן הנכון. אלו יתרונות דרמטיים כשמנהלים מלאי גדול במרכזים לוגיסטיים שונים ברחבי העולם. 

בנוסף לכך, המערכת מסייעת למי שמנהלים שרשרת אספקה גלובלית לקבל החלטות טקטיות ואסטרטגיות מושכלות – וליישם אותן בפועל בשגרה השוטפת. 

יצירת אחידות ברחבי העולם 

באמצעות מערכת מתקדמת לניהול שרשרת אספקה גלובלית תוכלו לייצר תהליכים אחידים בכל העולם הודות להסתכלות אחידה וגם לקבל תמונת מצב מלאה ולהתעדכן בנעשה ברחבי העולם בזמן-אמת. באופן ספציפי, תוכלו:

  • ליצור שפה משותפת בין המרכזים הלוגיסטיים במדינות השונות, שדוברים באופן טבעי שפות-אם שונות, כך שהם יוכלו להבין ביניהם בדיוק באיזה פריט מדובר
  • להתחבר למלאי בכל המרלו"גים בכל המדינות ברחבי העולם וליהנות משקיפות מלאה
  • לייצר ולהסדיר תהליכי עבודה מסודרים ולדאוג ליישומם המוקפד 
  • להגיב מהר לכל שינוי ומגמה בשוק ובפרט בכל הקשור לביקוש
  • למקסם את יעילות המתכננים ברחבי העולם ולאפשר להם להתעסק במה שמחייב תבונה אנושית
  • לקבל תמונת-מצב מלאה ולהתעדכן בנעשה ברחבי העולם בזמן-אמת
  • להחזיק מלאי מינימאלי, לשמור על רמות שירות אופטימאליות, להגדיל את רווחי החברה, לשמור על שביעות רצון גבוהה בקרב הלקוחות ולהשיג יתרון עסקי ותחרותי ניכר על-פני המתחרים

ניהול שרשרת אספקה גלובלית עם תוכנה מתקדמת בהתאמה אישית מלאה מבית רסנר 

לחברת רסנר יש ניסיון משמעותי בניהול שוטף של אופרציות בינלאומיות מורכבות במגוון תעשיות עבור ארגונים וחברות בכל קנה מידה והיקף פעילות.

אנחנו מייצגים את הפתרונות הלוגיסטיים המובילים בעולם בכל הקשור לניהול מלאי, אופטימיזציה של שרשרת האספקה וניהול מערכי ההפצה, המכירות והתובלה. 

מאז שהוקמה החברה, רכשנו את אמונם של מעל ל-50 ארגונים מובילים במרכז אירופה, ויש לנו הסכמים עם משווקי-משנה ביבשת, אשר משווקים, מטמיעים ותומכים בפתרונות התוכנה שהחברה שלנו מייצגת.

אם אתם מנהלים שרשרת אספקה גלובלית ומעוניינים לייעל ולהדק אותה או מתעתדים להפוך את שרשרת האספקה המקומית לגלובלית – צרו איתנו קשר במספר 08-621-6601 או באמצעות הטופס הנמצא כאן בשביל לקבל מהמומחים שלנו מידע נוסף.

מוזמנים לשתף
אמנון רסנר
אמנון רסנר

בעלים ומנכ''ל של רסנר תוכנות לוגיסטיות

תוכן עניינים
דברו איתנו עוד היום
למאמרים נוספים

תפריט נגישות