ניהול הפצה ולוגיסטיקה לחנויות

ניהול הפצה ולוגיסטיקה

ניהול הפצה של מוצרים לנקודות מכירה מהווה רכיב חשוב, לפעמים מרכזי, בעלות המוצר לצרכן. ובכל זאת, רבים מהיצרנים אינם מעניקים לנושא את תשומת הלב הראויה מתוך התמקדות יתר במוצר עצמו והתעלמות מעלויות היקפיות, שאמנם נראות זניחות ושוליות אבל מצטברות לכדי אחוזים ניכרים מסך עלות המוצר. בעידן של תחרות חופשית ואגרסיבית שבו קיימים כל הכלים הטכנולוגיים הנדרשים לייעול ושיפור ההתנהלות העסקית ובכלל זה הפצה ולוגיסטיקה, המנצח יהיה זה שידע ליישם ולהטמיע את הכלים הללו בפעילותו, בכדי א' לייצר יתרון תחרותי מול השוק, ב' להוזיל את סך העלויות לצרכן וג' לשפר את השירות ללקוח.

האמת הפשוטה על פעילות הפצה לחנויות

יש אינסוף דרכים בהן תוכלו להפיץ את המוצרים שלכם לנקודות המכירה השונות הפרושות בכל רחבי הארץ, אבל יש רק דרך אחת שהיא הדרך היעילה ביותר, הקצרה ביותר, המהירה ביותר והזולה ביותר. היכולת שלכם למצוא את הדרך שלכם משפיעה על שורה של עלויות קבועות ומשתנות בהתנהלות העסקית שלכם, החל מעלויות מלאי ואחסון, דרך עלויות רכב, דלק ותחזוקה וכלה בעלויות כוח אדם. לאורך השנים, פותחו מודלים ידניים רבים שמיועדים לייעל את ניהול ההפצה של יצרנים וחברות הפצה. מודלים אלה היו מצוינים לשעתם ומי שעקב אחריהם הצליח גם לשמר רמה טובה של תחרותיות, עלות ושירות מול השוק.

תוכנה לניהול הפצה – מה היא יודעת לעשות?

תוכנה לניהול הפצה היא למעשה מערכת ממוחשבת שמבוססת על אלגוריתמים מתוחכמים המופעלים על מרחבים גאוגרפיים נתונים ומשלבת בתוכה את כלל המשאבים המשמשים את הלקוח לצורך הפצת מוצריו (משאיות, עובדים, מחסנים, נתיבים, יעדים וכן הלאה). תוכנה זו יודעת בדיוק כמה יחידות מוצר נכנסות בכל משאית, היא מכירה את פרישת נקודות המכירה והיא לוקחת את כל הנתונים הקיימים ומייצרת מפה של נתיבים לצורך הפצה לחנויות בצורה המהירה, היעילה והזולה ביותר – מינימום נסועה, מקסימום ניצולת וללא כפילויות ובזבוז. שילוב של מערכת כזאת בפעילות הפצה ולוגיסטיקה, יכול להוביל לחסכון משמעותי בעלויות ההפצה, לשיפור משמעותי בשירות ללקוחות (מהירות וזמני אספקה) ובסופו של דבר לשיפור של ממש במעמד התחרותי.

חברת רסנר תוכנות לוגיסטיות מספקת שלל פתרונות תוכנה לענף ההפצה, ניהול שרשרת אספקה, תכנון מלאי ולוגיסטיקה ומייעצת ללקוחותיה הן לגבי יישום פתרונות התכנה המתקדמים והן לגבי כלל ההיבטים של ניהול ההפצה בעסק. באתר החברה תוכלו להתרשם משלל הפתרונות שמציעה רסנר וכן תוכלו ליצור עמנו קשר עוד היום בטלפון 08-6216601 עם כל שאלה שמטרידה אתכם בעניין.

מוזמנים לשתף
אמנון רסנר
אמנון רסנר

בעלים ומנכ''ל של רסנר תוכנות לוגיסטיות

תוכן עניינים
דברו איתנו עוד היום
למאמרים נוספים

תפריט נגישות