רענון מלאי אוטומטי

רסנר תוכנות לוגיסטיות השלימה בהצלחה פרויקט ריענון מלאי אוטומטי לחברת RETAIL על ידי שימוש במערכת "SO99+" בסרביה ובולגריה.

הפרויקט בוצע בחברת Lilly – רשת קמעונאית למוצרי פארם וטואלטיקה עם כ 200 חנויות ומרלו"ג מרכזי. הרשת מתאפיינת בסביבת מבצעים מרובה ודינאמית וכן בפריסה מתמדת של סניפים בגדלים שונים.

Lilly הצליחה תוך כשלושה חודשים להגדיל את זמינות המדף בכ- 4% כתוצאה ממעבר לתמהיל מלאי אופטימאלי וריענון מלאי אוטומטי, תוך הורדת מספר ימי המלאי בלמעלה מ 12% ובמקביל עברה לניהול מרכזי עם צוות קטן ומיומן.

בשנים האחרונות הוטמעו בהצלחה רבה כ- 30 פרויקטים של מערכת SO99+ בתחום הקמעונאי ברחבי העולם כגון רשתות סופרמרקטים שונות, רשתות חנויות בתחומים שונים (פארמה, מזון, קפה, קוסמטיקה, מוצרים לבנים ועוד). ההתאמה המרבית לתחום זה נובעת מיכולת המערכת ליישם באופן אוטומטי מודלים של תחזיות ביקוש וניהול מבצעים, אופטימיזציית מלאי וריענונו שפותחו לאורך 20 השנים האחרונות על ידי חברת ToolsGroup האירופאית. במערכת מושם דגש רב על רמת אוטומציה גבוהה ומעבר לניהול מרכזי על פי חריגים באמצעות צוות קטן.

מערכת SO99+ מוטמעת בישראל בעשרה ארגונים בתחומים שונים כגון חלפים, אופטיקה, אלקטרוניקה ותעשייה ומסייעת רבות לארגונים אלו בניהול ואופטימיזציה של שרשרת האספקה הגלובלית.

הפרויקט של רסנר תוכנות לוגיסטיות ברשת Lilly זכה בפרס הלוגיסטיקה לשנת 2016 – OUTSTANADING LOGISTICS PROJECT AWARD מטעם ארגון הלוגיסטיקה של סרביה (SAL).

מוזמנים לשתף
אמנון רסנר
אמנון רסנר

בעלים ומנכ''ל של רסנר תוכנות לוגיסטיות

תוכן עניינים
דברו איתנו עוד היום
למאמרים נוספים
מה זה S&OP
מה זה S&OP

מה זה S&OP? בבואנו לגשת לשאלה: מה זה S&OP? חשוב להבין את מקור השם: Sales and operations planing (תכנון, מכירות ותפעול) תכנון מכירות ותפעול (S&OP)

קרא עוד >>

תפריט נגישות