סיפור לקוח גלובלי / חברת Eyewear

סיפור לקוח / חברת Eyewear גלובלית

חברת Eyewear הינה חברה גלובלית עם הכנסות שנתיות של מעל 7 מיליארד דולר ארה"ב, מובילה בעולם בעולמות העיצוב, ייצור, שיווק והפצה של מסגרות משקפיים. החברה מפיצה את מוצריה ב-120 מדינות ברחבי העולם, ומעסיקה ישירות או בעקיפין יותר מ-24,500 עובדים.

כשהמותגים, הדגמים וערוצי ההפצה של החברה התרחבו, עמדה בפני החברה המשימה לנהל מלאי בצורה אינטליגנטית, כך שתישמר רמת שירות גבוהה מבלי לייצר מלאי מיותר.
בנוסף לניהול תופעות כמו עונתיות גבוהה ומאפייני השקה, היה צורך למקם מק"טים בצורה שונה בהתאם להתנהגות השוק שלהם. 

החברה הצליחה להפחית את רמות המלאי ב-10% תוך שמירה על אותה רמת שירות גבוהה ולצמצם את ההתערבות הידנית בתהליך התכנון ב-50%, תוך עלייה הדרגתית ברמות השירות.

לאחר תהליך בחירת תוכנה, החברה בחרה ב Service Optimizer 99+ מבית ToolsGroup כפתרון אופטימיזציה של מלאי מונע שירות כדי:

הפצת מלאי

SO99+  ניהלה את כל המוצרים המוגמרים, ברשת הפצה המורכבת מ-5 אתרים, מחסן מרכזי אחד ו-26 מרכזי הפצה, תוך כדי שמירה על רמות שירות לקוחות מצוינות, מינימום מלאי וזמני יציאה לשוק קצרים עבור כל מוצריה. מאפייני שרשרת האספקה של החברה היו:

הפתרון המלא של SO99+ יושם תוך 6 חודשים והשיג את היתרונות הבאים:

בעקבות הצלחת יישום SO99+ במוצרי המוגמרים, החברה הרחיבה את השימוש בפתרון SO99+ לניהול המלאי של חלקי החילוף שלה (רכיבי מסגרת ועדשות).
תוך פחות מ-3 חודשים מתחילת הפרויקט, רמת השירות הגיעה ל-98.5%, עם הפחתה של 80% במלאי בהמתנה, וללא עלייה במקביל ברמות המלאי.

מוזמנים לשתף
למאמרים נוספים

תפריט נגישות